1st time I’ve ever seen a ‘you’ve been hazed’ shirt in real life. :::don’t. don’t do it. ignore her. ‘s fine. don’t be awkward. wait- what’re you writi—no. stop! wai-sit down. no::: / haha i just… had to.

1st time I’ve ever seen a ‘you’ve been hazed’ shirt in real life. :::don’t. don’t do it. ignore her. ‘s fine. don’t be awkward. wait- what’re you writi—no. stop! wai-sit down. no::: / haha i just… had to.

'the place God calls you to is the place where your deep gladness & the world's deep hunger meet' — frederick buechner / aside: check @alexandra003 out. you won't regret it /#Repost from @alexandra003 with @repostapp #frederickbuechner —- on the topic of meaningful existence…

'the place God calls you to is the place where your deep gladness & the world's deep hunger meet' — frederick buechner / aside: check @alexandra003 out. you won't regret it
/#Repost from @alexandra003 with @repostapp #frederickbuechner —- on the topic of meaningful existence…

human, i agree. 

human, i agree. 

mamabear. post-op day #2. lookin’ like a total betty. / <translated> ‘he heals the brokenhearted & binds up their wounds’  /custom by one-a my fave souls @alexandra003  (yes. ali is fluent in viet. y’all didn’t know 😉?!) #psalm1473 #fcancer #alexandra003mail

mamabear. post-op day #2. lookin’ like a total betty. / <translated> ‘he heals the brokenhearted & binds up their wounds’ /custom by one-a my fave souls @alexandra003 (yes. ali is fluent in viet. y’all didn’t know 😉?!) #psalm1473 #fcancer #alexandra003mail

#tbt to 4/9/2014&#8230; when mamabear kicked cancer&#8217;s ass. 💕 thank you, sweet lord. / last surgery today 7/3/2014. she couldn&#8217;t eat anything after midnight. &#8216;can i&#8230; smell your coffee&#160;?!&#8217; 💕😀☕️

#tbt to 4/9/2014… when mamabear kicked cancer’s ass. 💕 thank you, sweet lord. / last surgery today 7/3/2014. she couldn’t eat anything after midnight. ‘can i… smell your coffee ?!’ 💕😀☕️

sarahthetran delirious shower rap.
yo.
check.
mic check.
here we go
i… be…
standin’ in the shower
scrubbin’ for over an hour
they say i’s kinda dirty
i say FOOL this dirt is power
jus lemme do my thing
as i get dis irish spring
gonna stun you with my clean
den you’ll see how im stun - NING
::drops soap:::

hahahahahha / to my hero & fave human. 1st guy ive ever loved. happy father’s day, papabear. #NormalTranlyBehavior #FathersDay #papabear

@thewellpennies close your eyes & i’ll kiss you / tomorrow i’ll miss you

meme music musical meme music meme mulan

“you can tell a lot about someone by the type of music they listen to. hit shuffle on your ipod, phone, itunes, media player etc and write down the first 20 songs. then pass this on to 10 people. one rule: no skipping”

tagged by: hajabeg & three3littlebirds  (ps: dened - i’m dancin’ to fancy right now by the by. hahA. #HateOnHataaaaa)

oh geez. ::sigh:: haha. okay. aside: though i’m semi concerned a bieber will accidentally make it’s way into here… whoev thought of this tag - you rock. #ForTheLoveOfMusic

  1. betty davis eyes – sexton blake
  2. we can’t stop – miley cyrus
  3. kids – lady danville
  4. don’t wait – mapei
  5. a change is gonna come – jacob goran, emily hagahara, ben sollee, clayton vaughn, robbie casenza
  6. just another girl – the killers
  7. i need your love – pentatonix
  8. never wanna know – mø
  9. all eyes on you – st. lucia
  10. hideaway – passion pit
  11. not about angels – birdy
  12. bad girls – m.i.a.
  13. something good can work – two door cinema club
  14. a milli – lil wayne
  15. missing you – dwntwn
  16. brave – sara bareilles
  17. rule the world – caitlyn smith
  18. ice ice baby – vanilla ice
  19. boom boom clap – charli xcx
  20. all my loving – the well pennies

amazed that not a single jt or jay-z song fell in there… 

okay. time to tag… 10 right?

i tag: ddtran7 halcyonkitty agohank oakktree pythagorastheorem hotmessmoves 1smalldream coolmilaj saengking camptakotathemovie

#ladydanville aka @hunterhunted123. forev fave cover. #kids